Planirate video nadzor sa HikVision snimačem i želite mogućnost da gledate kamere putem mobilnog telefona? Nema problema, u ovom tekstu naučićemo vas kako da podesite vaš HikVision DVR snimač za nadzor putem mobilnih telefona i interneta.
Pre nego što pređemo na softversko podešavanje HikVision snimača za pregled preko interneta, potrebno je da prvo fizički povežemo snimač sa određenim uređajima. Za povezivanje snimača na internet su nam potrebne i sledeće veze – mrežni kabal povezan sa ruterom za pristup internetu, HDMI ili VGA kabal za povezivanje na televizor ili monitor zbog podešavanja i USB miš za jednostavniju kontrolu menija tokom podešavanja.
USB miš je potreban samo tokom podešavanja snimača i uz pojedine modele snimača dolazi u paketu, ali ukoliko to nije slučaj sa vašim modelom možete iskoristiti miš od računara za tih par minuta, nema potrebe da kupujete novi.
Kada je sve fizički povezano, prelazimo na softverski deo. HikVision snimači se mogu povezati na internet na više načina, a mi ćemo vam ovde predstaviti takozvanu Hik-Connect metodu koja je najlakša i vrlo brza.
Postupak podešavanja je sledeći:
- Preuzmite besplatnu Hik-Connect aplikaciju za vaš pametni uređaj sa App Store (iPad/iPhone) ili Google Play (Android) prodavnice.
- Kada instalirate aplikaciju i pokrenete je, potrebno je da odaberete region u kom se uređaj nalazi. Jednom kada odaberete zemlju i napravite nalog, izmena neće biti moguća. Zato vas molimo da budete pažljivi prilikom odabira.
- U prozoru koji se otvori potrebno je da se prijavite sa vašim HikVision nalogom. Ukoliko je ovo vaš prvi snimač i nemate nalog kliknite na registracija, unesite vašu email adresu i kliknite Next, a zatim u sledeće polje u aplikaciji unesite sigurnosni kod koji će vam ubrzo stići na email adresu. Registraciju je takođe moguće izvršiti unošenjem broja mobilnog telefona. Na broj koji ste uneli će stići verifikacioni kod koji je zatim potrebno uneti u polje predviđeno za to.
- Nakon što ste uneli kod potrebno je da unesete željeno korisničko ime i šifru za nalog, a zatim se sa ovim nalogom prijavite u aplikaciji. Obzirom da je vaš novi nalog trenutno prazan, potrebno je da dodate snimač na isti. Ovo se može uraditi na više načina, a najjednostavniji je skeniranje QR koda kamerom telefona.
- Otvorite podešavanja na vašem snimaču, a zatim u meniju idite na Network, pa karticu Access Platform. Pri dnu menija videćete QR kod, na telefonu kliknite na ikonicu + u gornjem desnom uglu aplikacije i uperite kameru ka QR kodu. Nakon toga na ekranu telefona pojaviće se lista sa vašim snimačem, kliknite na + pored naziva snimača i unesite verifikacioni kod koji se nalazi u meniju snimača iznad QR koda.
- Ukoliko ste sve prethodne korake uradili kako treba vaš snimač je sada povezan sa mobilnim telefonom i spreman za nadzor sa bilo koje lokacije.
Klikom na opciju Live View u aplikaciji možete pogledati trenutni prikaz sa bilo koje kamere povezane na snimač, a Remote Playback vam omogućava da pregledate starije snimke sa snimača. Ove dve opcije su vam dostupne sa bilo koje lokacije gde mobilni ima pristup internetu.
Ukoliko iz nekog razloga ne želite da koristite QR kod, umesto skeniranja koda možete takođe u aplikaciju uneti i serijski broj vašeg HikVision snimača, dok su svi ostali koraci isti.
Aktuelne HikVision snimače možete pogledati klikom ovde, a ukoliko imate nekiih pitanja slobodno nam se javite ili nam ostavite komentar ispod.
Postovani, uredjaj je vec prijavljen online, i nadzor se vrsi sa jednog telefona. Da li je moguce koristiti drugi nalog na drugom tel, za isti dvr uredjaj? Posto me aplikacija upozorava da je uredjaj vec online prijavljen na drugom nalogu. Postoji li neko resenje ili mora isti nalog Cloud P2P da se koristi? Hvala
Mora isti cloud nalog da se koristi. Ili da se ide na povezivanje preko statičke IP adrese.
Postovani,
Da li moze da se prati video nadzor sa mobilnog telefona i sa jos jednog racunara.
Prvo sam pratio preko racunara, kada sam namestio da pratim preko Mobilnog telefona kamere na racunaru od tada nece da rade pise mi ( Camera is disable or not connected ). da li mi mozete pomoci?
Mogu bez problema da se prate sa više lokacija. U narednih desetak dana napravićemo tutorijale za HikVision na našem YouTube nalogu, tako da će biti sve to objašnjeno detaljno.
Kupio sam polovni hikvision dvr koji je vec bio dodat na predhodni uredjaj. Kako raspariti predhodni uredjaj i dodati novi i kako dodati vise uredjaja, posto sam pokusao raspariti preko aplikacije hik conekt ali pise da je netacna ip adresa. Neznam kako da resim ovaj problem ili kome da se obratim. Hvala unapred…
Potrebno je prvo raskačiti uređaj sa starog naloga kako biste mogli da ga dodate na novi.
Poštovani,
da li isto ovako mogu povezati i BEAR DVR MOdel B-404
Da li postoji aplikacija na Paly stor-u, ili može nekom drugom “gimnastikom”.
Unapred hvala
Stari snimači pitanje kako mogu da se povežu. Oni često nisu imali P2P servise već je morala da se zakupljuje statička IP adresa ili da se koristi neki od Dynamic DNS servisa uz obaveznu rekonfiguraciju rutera.
Poštovani,
dodat je DVR na moj Hik nalog, ali ja nemam pristup podešavanjima – nego mi je prikazan kao Shared uređaj. DVR je dodavao čovek koji nam je radio mrežu. Da li mogu da ga “razvežem” i da ga ponovo dodam na svoj nalog?
Hvala
Poštovani,
to je moguće uraditi ukoliko imate administratorsku šifru. U suprotnom, morate kontaktirati osobu koja je instalirala.
како расакачити ако немогу да уђем на стари налог?.
Onda mora snimač u servis. Zbog bezbednosti ne dozvoljava se tek tako da se raskači neki snimač sa naloga.
ок снимач је мој , ја сам га купио али сам заборавио старе лозинке јер га нисам коритио неко време , шта ми је потребно за то (сервис).
Imam hikvision koji ppdezava kamere od 4 mp na prvom kanalu po njegovim specifikacijama, ali ne mogu nikako da dobijem sliku sa kamere od 4 mp. Pokusavao sam sve zivo da pokrenem kameru ali nema slike. Kamera je ispravna i dvr je ahd..
Poštovani,
Molim Vas da nam pošaljete model kamere i snimača na info@avmarket.rs kako bi Vam kolege pomogle. Srdačan pozdrav!
Pozdrav
Muku mučim par meseci i nikako da nađem rešenje pa vas molim za pomoć. Imam snimač
HIKVISION HWN-4108MH-8P sa PoE portovima ali kada sam pokušao da dodam kameru koja nije PoE nije uspelo neznam iz kog razloga. Glavni problem je što mi kida internet faktički svakih pola sata upravo od kada sam prikačio IP interfon sa dve jedinice plus ta kamera od 5mpx sve u PoE swich a u swich mrežno iz rutera pa sam naknadno kupio ovaj snimač da bih rešio problem ali ne uspeva. Unapred zahvalan…
Poštovani,
To je mrežni snimač i iz tog razloga podržava samo IP kamere. Imajte na umu da, ako kamera nije PoE ne može da dobija napajanje preko Ethernet kabla. Što se nestabilnog interneta tiće, najbolje bi bilo da konsultujete provajdera kako bi Vam otklonio smetnje ili povećao brzinu. Prijatan dan!
Poštovani
Imam već duže vreme problem da pratim svoj hikvision video nadzor sa daljine. Preko app telfona funkcioniše samo kada se konektujem mrežno, a van mreže nemam pristup preko onih parametara preko kojih sam nekad pratio. A na kompu mi ni preko mrežnog ne otvara kamere već mi stalno traži ono “Please click here to download and install the plug-in. Close the browser when installing the plug-in”. što sam već nekoliko puta radio po principu reinstal. Drug koji se bavi time mi kaže da servis više ne funkcioniše na taj način. Naveo mi neku opciju preko No-Ip…Da li imate neki savet šta bi mogao biti problem i kako da ga rešim? Da, uređaj je inače iz 2017, DS-7216HVI-SV/A
Poštovani,
Možete koristiti servise poput no-ip. Ukoliko se problem nastavi, najbolje je da kontaktirate instalatera.
Poštovani,
Oko 7 meseci u novouseljenoj zgradi preko aplikacije iVMS-4500 koristimo HIK video nadzor sa tri kamere.
Što se tiče pregleda uživo (Live View) – sve funkcioniše besprekorno. Međutim funkcija Playback veoma retko je radila i kada se pokuša aktivirati u glavnom izlazi poruka “No record found.” Čovek koji nam je radio mrežu stalno nešto obećava, pokušava, resetuje međutim ništa. Ide dotle da nas ubeđuje da su naši mobilni telefoni zastareli, da nemaju dovoljno memorijskog prostora i da ne podržavaju aplikaciju !?
Koji su razlozi da PB ne radi, možda je neki banalne prirode. I šta dalje?
Hvala
Poštovani Nikola,
Prema ovom opisu, vrlo verovatno hard disk nije ispravan. Ukoliko vam je potreban nov, možete ga pogledati ovde.
Bio je u pitanju hard disk, tek danas je zamenjen. Ne znam gde je naš serviser nabavio novi HD,
U svakom slučaju hvala i pozdrav
Pozdrav
Kad pustim internet sa mobilnog i povezem sa sa videofonom bez problema upravljam otkljucavanjem vrata i kamerom na ulazu videofon. Kad kucni uredjaj povezem preko kucnog interneta wifi ne mogu pristupiti preko mobitela . Sta je problem zna li netko ?
Hvala
Poštovani,
Najbolje bi bilo da ispratite uputstva koja ste dobili uz uređaj, ukoliko i dalje ne radi, vratite uređaj na fabrička podešavanja i ponovo ga podesite.
posedujem DVR DS-7104HGHI-F1, i prilikom kupovine nisam dobio upustvo za rukovanje na srpskom jeziku pa mi otežava podešavanje DVR. Takodje bih Vas zamolio da mi pošaljete upustvo za instalaciju na mobilnom telefonu i iKOMP.
Unapred zahvalan Ljubiša Miloradović, penzioner Kamenovo Petrovac na mlavi
Na našem blogu postoje generalna upustva za HikVision snimače. Svakako za neki konkretan problem – slobodno pitajte.