Prednosti i mane profesionalnih interaktivnih ekrana

interaktivni ekrani

Zašto postaviti obične digitalne reklamne ekrane kada možete koristiti touchscreen ekrane za interaktivne reklame? Dodavanje panela za kontrolu dodirom može doneti znatno unapređenje vašem reklamnom sadržaju koje će vas izdvojiti od ostale konkurencije, a u nastavku teksta bavićemo se prednostima i manama interaktivnih ekrana.

profesionalni touchscreen ekrani

Standardni profesionalni ekrani se najčešće koriste za prikaz reklama koje su optimizovane za dobar prikaz čak i sa veće udaljenosti, pa im potrošači ređe prilaze jer za to nema potrebe. Za razliku od njih, touchscreen ekrani pružaju novi nivo korisničkog iskustva koji je zabavan i pomaže kupcima da se bolje upoznaju sa proizvodima i uslugama koje ih zanimaju. Ovakav vid reklamiranja pruža poboljšanje koje je uvek dobrodošlo, međutim pored pozitivnih strana ima i neke mane pa ćemo pisati malo detaljnije na tu temu.

Prednosti profesionalnih interaktivnih ekrana

Da krenemo prvo sa dobrim stvarima, tj. onim što interaktivne ekrane izdvaja od običnih profesionalnih ekrana.

Zanimljivo korisničko iskustvo

Veliki interaktivni ekrani su neuobičajeni i još uvek slabo rasprostranjeni kod nas, pa tako kada vidimo nešto što podseća na džinovksu verziju našeg smartphone telefona i sami poželimo da ga isprobamo. Znatiželja je urođena osobina svake osobe, a pametno postavljeni interaktivni ekrani mogu da privuku veliki broj osoba među kojima će se naći i određeni procenat onih koje zanima ono što vi nudite – bilo da se radi o prodaji neke robe ili ugostiteljskim uslugama.

Više reklamnog sadržaja

Kada investirate u digitalne reklamne panele, normalno je da želite da ih iskoristite za prikaz što više sadržaja. Interaktivne funkcije omogućuju korisnicima da prstima aktiviraju tastere ili povlače sadržaj kako bi pogledali tačno ono što ih najviše zanima, pa interaktivne reklame mogu da imaju formu web sajtova sa više stranica ili pak aplikacija. Ovo pruža mogućnost prikaza mnogo više sadržaja i maksimalno iskorišćenje investicije, pa čak i neke naprednije funkcije poput unosa email adrese za informacije o budućim ponudama.

ekrani osetljivi na dodir

Sadržaj okrenut ka potrošačima

Kao što smo pomenuli u prethodnom pasusu, potrošač sam može da bira koji deo sadržaja ga najviše zanima i sa čime želi bolje da se upozna. Ovakve funkcije stvaraju povezanost sa korisnicima i utisak da je sadržaj prilagođen upravo njihovoj sferi interesovanja što ultimativno vodi boljoj privrženosti vašem brendu i većem poverenju.

Mane profesionalnih interaktivnih ekrana

Druga strana medalje, odnosno mane interaktivnih ekrana.

Održavanje

Ekrani osetljivi na dodir su praktični i zanimljivi, ali se moraju redovno čistiti od otisaka prstiju koji se lako gomilaju, posebno ukoliko je ekran izložen većem broju prolaznika u toku dana. Takođe, ukoliko je ekran izvan poslovnog prostora na nekom javno dostupnom mestu, postoji i rizik od slučajnog oštećenja ili vandalizma što zahteva i dodatno ulaganje u neki vid obezbeđenja istog poput video nadzora.

Nema struje, nema prikaza

Kratko i jasno, ukoliko dođe do prekida struje vaše reklame neće biti vidljive pa ekran postaje beskoristan. Srećom u današnje vreme prekidi nisu toliko česti, ali ukoliko vaš profesionalni ekran umesto reklamnog koristite za neki informativni sadržaj koji je jako bitan za funkcionisanje vašeg poslovog prostora, onda nije na odmet razmisliti i o nekom vidu rezervnog napajanja za hitne slučajeve poput adekvatnog UPS-a.

Cena

Interaktivni paneli okvirno dupliraju cenu profesionalnih ekrana pa zahtevaju i malo veće inicijalno ulaganje, što se neće svideti onima koji opremaju poslovni prostor sa ograničenim budžetom. S tim u vezi, treba dobro razmotriti koliko efektivno možete da iskoristite ovaj vid reklama (u zavisnosti od vašeg prostora i ponude) kako bi u što kraćem roku povratili investiciju kroz povećanje klijenata i prihoda.

digitalne reklame osetljive na dodir

Na kraju sve se svodi na to kako koristite ove ekrane. Iako imaju svoje mane, kada se pametno iskoriste profesionalni interaktivni ekrani mogu da donesu vašem poslu i puno koristi – od unapređenja trenutnih prodajnih aktivnosti, pa sve do privlačenja novih klijenata za više profita.

Za informacije o poručivanju profesionalnih ekrana možete nas kontaktirati klikom ovde.

Recite nam svoje mišljenje...